היה קשה, אבל שווה. בריף מאתגר של השקת חלב משק, חלב חדש שצריך לקחת נתח שוק רציני, בלי לפגוע בתדמית של החלב "הכחול".
אחרי לא מעט פגישות ונסיונות, נבחר קמפיין "הרפתנים של תנובה". הקונספט: אנשים אמיתיים עבדו מאד קשה כדי להביא לכם את החלב החדש והטוב הזה. חלב משק.
אחרי שלושה ימי צילום עם ראבל, אלי סוורדלוב הבמאי ומנו קדוש שצילם, חזרנו עם 12 שעות של חומר גלם, מהן בסוף ערכנו סרטון יפהפה (בעינינו) באורך דקה. היה שווה.

צפו בפרסומת של משרד הפרסום מקאן תל אביב: "תנובה חלב משק"